Mn lieverd

Mn lieverd
sinds 1 september 2006 bij elkaar :). Iets wat ik in de zomer van 2006 niet voor mogelijk had geacht om zo'n leuke en lieve meid tegen te komen. Inmiddels wonen we sinds oktober 2008 samen in Leeuwarden

A Sioux Indian Prayer


O, Great Spirit
Whose voise I hear in the winds,
And Whose breath gives life to all the world,
hear me. I am small and weak. I need your
strength and wisdom.

Let me walk in beauty, and make my eyes
ever behold the red and purple sunset.

Make my hands respect the things I have
made and my ears sharp te hear your voice.

Make me wise so that I may understand the
things you have taugth my people.

Let me learn the lessons you have hidden
in every leaf an rock.

I seek strenght, not to be greater than my
brother, But to fight my greatest
enemy - myself.

Make me always ready to come to you with
clean heands and straight eyes.

So when life fades, as the fading sunset,
my spirit may come to you whitout shame.



zondag 23 september 2007

Besluit

In het bericht hiervoor had ik het dilemma om het Bestuur van mijn studenten vereniging wel of niet in te gaan. Nu had ik voor me zelf een deadline van 31 september gesteld om met een beslissing te komen. Ik heb toch na vele gesprekken met leden en voornamelijk oud leden er over gehad, hieruit heb ik besloten om het toch niet dit jaar te doen. Me nu nog te richten op mijn studie, de aankomende stage en op mijn voorzittersschap van de sociƫteitscommissie. Om dan vervolgens me zelf verder te ontplooien en meer kennis van de vereniging op te doen.
Gelukkig heeft mijn hart de juiste beslissing gemaakt, want ik voel me eigenlijk nog geen eens echt klaar om het Bestuur in te gaan en dan vervolgens een jaar lang de vereniging te leiden. De rede dat ik zat te twijfelen was dat ik gevraagd ben door het huidig Bestuur om hun jaar op te volgen en dit vond ik zo'n eer dat ik ontzettend mezelf op de proef heb moeten stellen. Maar waarom zou je het Bestuur in gaan als je nog geen eens een idee hebt welke richting je met de vereniging uit wil. Begrijp me niet verkeerd ik doet het heel graag, maar het is dit jaar nog te vroeg om het Bestuur in te gaan. Eerst maar mezelf ontplooien op mijn stage, die overigens ook discutabel wordt aangezien het contact met Soedan heel moeizaam verloopt, en dan deze ervaring mee nemen in het Bestuur lijkt mij een beter plan. Dit is ook het gene dat mijn hart heeft gezegd vanaf het begin dat ik aan een Bestuursfunctie heb gedacht.
Mijn tijd als Bestuurslid komt nog wel.

Geen opmerkingen: