Mn lieverd

Mn lieverd
sinds 1 september 2006 bij elkaar :). Iets wat ik in de zomer van 2006 niet voor mogelijk had geacht om zo'n leuke en lieve meid tegen te komen. Inmiddels wonen we sinds oktober 2008 samen in Leeuwarden

A Sioux Indian Prayer


O, Great Spirit
Whose voise I hear in the winds,
And Whose breath gives life to all the world,
hear me. I am small and weak. I need your
strength and wisdom.

Let me walk in beauty, and make my eyes
ever behold the red and purple sunset.

Make my hands respect the things I have
made and my ears sharp te hear your voice.

Make me wise so that I may understand the
things you have taugth my people.

Let me learn the lessons you have hidden
in every leaf an rock.

I seek strenght, not to be greater than my
brother, But to fight my greatest
enemy - myself.

Make me always ready to come to you with
clean heands and straight eyes.

So when life fades, as the fading sunset,
my spirit may come to you whitout shame.



zaterdag 1 december 2007

Mijn grote liefde

Nu is mij aan jullie me te delen dat Imke en ik vandaag 15 maanden bij elkaar zijn. Wij houden nog steeds ontzettend veel van mekaar en dat is ook de reden dat ik haar over 3 à 4 maanden ontzettend moet gaan missen als ik op stage ga.
Maar als ik terug kom eind juni à juli dan willen we gaan samen wonen hier in Leeuwarden en de gemiste tijd met elkaar inhalen en heel veel bij mekaar zijn om de gemiste tijd in te halen.

groetjes Ritsert

1 opmerking:

LoVeK zei

Hoi lieve Ritsert en Imke,
Van harte gefeliciteerd met jullie samen zijn. Ik wens jullie nog veel geluk samen en hoop dat je het beste in elkaar weet te vinden en te kennen. Groei groei in en met elkaar zoveel als je kan.
Kus Mam