Mn lieverd

Mn lieverd
sinds 1 september 2006 bij elkaar :). Iets wat ik in de zomer van 2006 niet voor mogelijk had geacht om zo'n leuke en lieve meid tegen te komen. Inmiddels wonen we sinds oktober 2008 samen in Leeuwarden

A Sioux Indian Prayer


O, Great Spirit
Whose voise I hear in the winds,
And Whose breath gives life to all the world,
hear me. I am small and weak. I need your
strength and wisdom.

Let me walk in beauty, and make my eyes
ever behold the red and purple sunset.

Make my hands respect the things I have
made and my ears sharp te hear your voice.

Make me wise so that I may understand the
things you have taugth my people.

Let me learn the lessons you have hidden
in every leaf an rock.

I seek strenght, not to be greater than my
brother, But to fight my greatest
enemy - myself.

Make me always ready to come to you with
clean heands and straight eyes.

So when life fades, as the fading sunset,
my spirit may come to you whitout shame.



zondag 30 maart 2008

Thanks Guys

Hey iedereen,
Ik heb vandaag een grote envelop gekregen via de post van Im, haar kadotje voor mijn verjaardag.
Nu zit er in de envelop 1 grote verjaardagskaart waar in staat dat dit nog niet alles is, dus ik kijk verder in de envelop en ja hoor er zit nog meer in.
Wel om precies te zijn nog 32 andere kaarten van verschillende vrienden van mij, allemaal kennen ze me door de vereniging en ze hebben alle 2 dingen gemeen. Ze feliciteren me allen op hun eigen manier en ze herinneren me allen met verschillende bijschriften van gebeurtenissen of karaktereigenschappen.
OOh dank jullie allemaal jongens en meiden, ik vindt het echt een leuk kado om te krijgen. En ik wil Imke met name bedanken voor het opzetten van dit leuke idee. Het is top dat jullie toch aan mij blijven denken terwijl ik hier zit en ik vindt het fijn om aan al die kleine dingen herinnerd te worden die we in de vereniging hebben mee gemaakt.

Ik kom zeker terug om het ITT te leiden, maar ik kan er zeker een goede portie hulp bij gebruiken. Helemaal omdat ik hier nog wel een tijdje zit, maar ik zie het alleen als een extra uitdaging. EN daar hou ik van, het houdt mij bezig en ik leer er alleen maar meer van.

Tot heel snel en TOT SOOS!!

PS: Jullie zijn gister een uur vooruit de tijd in gegaan en ik ben blijven zitten in de tijd, dus in plaats van 7 uur tijd verschil is het nu dus 8 uur tijdverschil. Behoorlijk vreemd om er over na te denken, maar in Honduras is het vorig jaar geprobeerd om de tijd te verzetten maar dat heeft totaal geen effect gehad.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Ritsert, Wat ben je toch geweldig bezig daar in Honduras. Af en toe denk ik nog eens aan toen ik je leerde kennen, 5 jaar geleden. Wat ben jij ontzettend volwassen geworden in die tijd. Het kaartje wat ik je gestuurd heb was de enige met 21 jaar erop. Je eigen boontjes doppen, doe je al sinds je in Leeuwarden woont. Heb je het een beetje leuk kunnen vieren daar.
Groetjes
Anja.

Anoniem zei

Hoi Ritsert,
Na al je verhalen wil ik het wel eens met eigen ogen zien hoe je daar leeft en bezig bent op je tropische paradijseiland. Kortom, de ticket is geboekt en op 9 mei a.s. kom ik naar je toe.
Groet,
Bert