Mn lieverd

Mn lieverd
sinds 1 september 2006 bij elkaar :). Iets wat ik in de zomer van 2006 niet voor mogelijk had geacht om zo'n leuke en lieve meid tegen te komen. Inmiddels wonen we sinds oktober 2008 samen in Leeuwarden

A Sioux Indian Prayer


O, Great Spirit
Whose voise I hear in the winds,
And Whose breath gives life to all the world,
hear me. I am small and weak. I need your
strength and wisdom.

Let me walk in beauty, and make my eyes
ever behold the red and purple sunset.

Make my hands respect the things I have
made and my ears sharp te hear your voice.

Make me wise so that I may understand the
things you have taugth my people.

Let me learn the lessons you have hidden
in every leaf an rock.

I seek strenght, not to be greater than my
brother, But to fight my greatest
enemy - myself.

Make me always ready to come to you with
clean heands and straight eyes.

So when life fades, as the fading sunset,
my spirit may come to you whitout shame.



dinsdag 15 januari 2008

Honduras komt steeds dichterbij

Hey iedereen,

Ik vindt het leuk dat er de afgelopen tijd steeds meer gereageerd wordt op mijn Blog, ik stel jullie reactie erg op prijs. Maar deels daarvoor schrijf ik ook deze blog, maar voornamelijk om jullie op de hoogte te houden wat er allemaal speeld in het hoge Noorden en over 4 weken in Honduras.

Ik ben nog steeds druk bezig met het regelen van mijn stage. Afgelopen week ben ik voornamelijk bezig geweest met de papierwinkel die er aan verbonden zit, mailen met honduras met de meest uit een lopende vragen, tickets boeken het is nu definitief zaterdag 9 februari vertrek ik en ik kom 6 juli dan weer terug.
Nu dat martijn en ik steeds dichterbij de vertrekdatum komen, begint er steeds meer bij mij steeds meer te dagen dat ik steeds verder van Imke verwijderd wordt. 21 weken naar het buitenland is dan ook niet mis, dat we mekaar moeten gaan missen is voor mij nog wel de grootste domper die er nog aan moet komen. Maar het lichtpuntje dat ik in mijn achterhoofd hou is dat Imke al wel heeft gekeken naar de prijzen voor een ticket voor een week. Daarnaast ook dat we na onze stage periode toch echt gaan samenwonen.
Naast mijn school werk, ja dat komt er ook nog van ondanks dat ik op het moment nog maar 1,5 modulen volg, is het heel erg druk. Ik heb vorige week dinsdag dan ook mijn Voorzittersschap van de Sociƫteitscommissie doorgegeven aan een van de leden met meer ervaring op dat gebied dan de leden die er sinds deze zomer bij zijn gekomen. Frank is ook deze zomer bij de commissie gekomen, maar hij draait al een jaartje langer mee in de vereniging. Dit heeft mij er echter wel toe gemotiveerd om alsnog mee te vergaderen ter ondersteuning van de commissie.

Vandaag ben ik weer een dag lang productief geweest, op na de kostbare uurtjes slaap. Ik hou er nog steeds van om wel wat prachtige uurtjes met Im in dromenland door te brengen. Dit is een van onze manieren om toch meer tijd met elkaar door te brengen, ookal zijn we niet fysiek bij mekaar. Daarnaast zoeken Im en ik mekaar dagelijks op om zo veel waardevolle tijd samen door te brengen. Van pauzeren, ook al is dit soms niet meer dan 3 minuutjes tot avondjes bank hangen en lekker ontspannen. Binnen kort gaan we samen naar de sauna, haar verjaardagscadeautje waar een lunch of diner bij zit in begrepen. Samen shoppen naar spullen die ik nodig heb voor mijn wereldreis. Bedenk zelf nog maar vele andere mogelijkheden om mekaar te blijven zien en bij elkaar te zijn.
Om verder terug te komen op mijn dag van vandaag, ik heb vandaag mijn vaccinatie opgehaald bij de GGD. Helaas wel 1 les daardoor moeten missen, maar ach daar komen er nog zoveel van en zo'n kans van stage op een tropisch eiland kan zo aan je neus voorbij lopen. De vaccinaties die ik heb gehad zijn DTP, Hepeatitus A en Buiktyfus, sorry van het scheldwoord :P. Ik ga nog morgen of overmorgen langs de GGD voor advies over TBC.
Naast dit alles is er weer genoeg mail verkeer en andere dingen de deur uitgegaan vandaag, maar jullie kunnen wel zien dat ik heel erg hard aan het werken ben om alles rond te hebben vordat ik op het vliegtuig stap.

Maar zo is het wel weer genoeg geweest voor vandaag, vanavond weer vergaderen maar nu nog eerst even mijn eten op eten.

Ik groet jullie allen en ik licht jullie zo snel mogelijk weer in over verdere vorderingen.

Ritsert

1 opmerking:

LoVeK zei

Hi Ristert,
Tjonge jonge het gat wel hard hoor. Je hebt een plan en dan gaat het al bijna echt geburen. Ik ben zo blij en trots op je.
Tja voor Imke en jou zal het zekere wennen zijn maar weet maar als het goed zit kan jullie relatie heel wat hebben.
Doe gewoon de dingen die je doen wilt en doen moet met en voor elkaar en geniet van het hier en nu.
Liefs mamaloo