Mn lieverd

Mn lieverd
sinds 1 september 2006 bij elkaar :). Iets wat ik in de zomer van 2006 niet voor mogelijk had geacht om zo'n leuke en lieve meid tegen te komen. Inmiddels wonen we sinds oktober 2008 samen in Leeuwarden

A Sioux Indian Prayer


O, Great Spirit
Whose voise I hear in the winds,
And Whose breath gives life to all the world,
hear me. I am small and weak. I need your
strength and wisdom.

Let me walk in beauty, and make my eyes
ever behold the red and purple sunset.

Make my hands respect the things I have
made and my ears sharp te hear your voice.

Make me wise so that I may understand the
things you have taugth my people.

Let me learn the lessons you have hidden
in every leaf an rock.

I seek strenght, not to be greater than my
brother, But to fight my greatest
enemy - myself.

Make me always ready to come to you with
clean heands and straight eyes.

So when life fades, as the fading sunset,
my spirit may come to you whitout shame.



woensdag 1 augustus 2007

"Vakantie"

Hey allemaal,
Dit is dan mijn eerste berichtje op de gloed nieuwe, voor jullie althans ik ben al een paar weekjes bezig de make-up zo te krijgen zo als ik het wil en dat valt niet helemaal mee. Ik zit hier en daar ook nog steeds te twijfelen wat ik gebruik.
Maar ik heb dan wel vakantie van school, maar ik moet alsnog een hoop doen om alle punten van het eerste jaar te halen. Ik ben over, laten we dat voorop stellen maar ik blijf druk. Nu houd ik mezelf ook bezig met werken, klussen en Imke.
Het werken is om geld te verdienen voor mijn stage, je kunt wel begrijpen dat als ik naar Soedan toe ga dat ik hier een hoop van nodig heb en er is helaas nog steeds geen geld boom gekweekt.
En het klussen is in de sociëteit, sinds november zit ik in de commissie en sinds begin Juni voorzitter van ben geworden. Maar het klussen in de vakantie is min of meer traditie om zo de Sociëteit weer op te knappen voor volgend jaar en dan met name voor de introductie week.
In de introductie week draai ik ook gezellig mee als een van de 13 die het Intro Tap Team bezetten en we gaan in de Introweek er een gezellige en lange week van maken.

3 opmerkingen:

Mirjam zei

Hé, Ritsert ben ik nou de eerste die op jouw blogspot reageert? Ik vond hem op de blog van Merel. Leuk is íe hè. De jouwe wordt vast ook mooi! Ga je echt naar Soedan? Wanneer? Gaaf joh! We gaan je volgen hoor! Groetjes aan Imke en tot gauw! Hans, Olivier, Bastiaan en Mirjam dus.

Anoniem zei

Hola Ritsert
wat ga je doen in Sudan? gaaf dat je gaat. Om even je vraag te beantwoorden. een wereld ticket gaat v.a. 1500 euro voor een werk vakantie vergunning in aust. heb je E3000 op je rekening nodig. maardan mag je een jaar lang werken. het zelfde geld voor Nieuw zeeland. in azie ben je ongeveer E600 per maand kwijt
veel plezier richard en merel

LoVeK zei

Bezige bijtjes, zoals Allesanders zegt it's all in the family