Mn lieverd

Mn lieverd
sinds 1 september 2006 bij elkaar :). Iets wat ik in de zomer van 2006 niet voor mogelijk had geacht om zo'n leuke en lieve meid tegen te komen. Inmiddels wonen we sinds oktober 2008 samen in Leeuwarden

A Sioux Indian Prayer


O, Great Spirit
Whose voise I hear in the winds,
And Whose breath gives life to all the world,
hear me. I am small and weak. I need your
strength and wisdom.

Let me walk in beauty, and make my eyes
ever behold the red and purple sunset.

Make my hands respect the things I have
made and my ears sharp te hear your voice.

Make me wise so that I may understand the
things you have taugth my people.

Let me learn the lessons you have hidden
in every leaf an rock.

I seek strenght, not to be greater than my
brother, But to fight my greatest
enemy - myself.

Make me always ready to come to you with
clean heands and straight eyes.

So when life fades, as the fading sunset,
my spirit may come to you whitout shame.



vrijdag 29 februari 2008

Verlanglijst de uitleg

Hallo iedereen,
Zoals jullie wel weten ben ik over 25 dagen jarig en voor de mensen die dat nog niet wisten het is de 25ste van Maart. Dan wordt ik alweer 21 en nu heb ik in de balk hiernaast een verlanglijstje opgesteld.
Het is de bedoeling dat, als mensen dat willen een kleine bijdragen willen maken aan deze verlanglijst. Waarom?? Omdat de post er erg lang over doet om op dit eiland te komen, dus als je een deze dagen iets opstuurt dan zal het hoogst waarschijnlijk na mijn verjaardag pas aankomen en met een beetje ongeluk pas als ik alweer terug ben in Nederland. En dat zou zonde zijn van jullie moeite, dus stel ik voor dat jullie een bijdragen doen op mijn bankrekening zodat ik van dat geld zelf wat cadeautjes kan kopen. Ik weet dat het minder leuk is als je geld doneert, maar het is deze verjaardag wel het makkelijkste. Nu heb ik vandaag al een aanbetaling gedaan op de Mares Excell Dive computer Whrist watch en daar zal het meerde deel van de donaties heen gaan. Want de duik opleiding zal ik met een grote korting kunnen krijgen van mijn baas :P:).

Oke als je dus een donatie wilt doen, kan je dit over maken op bank rekening nummer 823987647 tav Ritsert Hendriksen te Leeuwarden.

Mocht je dit helemaal niks vinden en het niet erg vinden om een cadeautje op te sturen met het risico dat het heel veel later aankomt, stuur het dan op naar:
WSORC C/O Roatan Charters 12251 Curley Rd. San Antonio, FL 33576 tav Ritsert Hendriksen

Alvast bedankt en ik wens iedereen een fijne dag toe in waar dan ook in de wereld.
Groeten Ritsert

4 opmerkingen:

LoVeK zei

Hallo Ritsie,
Ja, je verjaardag mag niet vergeten worden :):); kadootje brengen gaat me niet lukken, er komt wel een leuke bijdrage voor je wensen.
Liefs Mam

Anoniem zei

Geweldig Ritsert,
Jij maakt wat mee en wat zou ik graag met je meegdoken hebben.
Gaan we beslist een keer doen!
Ik geniet van je verhalen en zal ze zeker blijven volgen.
Liefs Irene (je tante haha)

Anoniem zei

Heey Rits,
Heb finally de weg naar je bloggevonden. De site was weer eens online. Uit je verhalen maak ik op dat je een geweldige tijd hebt daar en daar ben ik blij om. We missen je wel hoor. Om je f kort op de hoogte te stellen, ik en Tinus zijn in spé sooscie geworden dus we tedenin jouw voetsporen. Ondertussen ik Frunk voorzitter soos en Frondor bottelier. verder is er nog een hele lading roddels maar ik zal kijke of ik de 100 wist u datjes uit de volgende troubadour kan scannen en naar je an mailen, dan ben je weer een beetje op de hoogte. Verder check ik natuurlijk zo af en toe bij Im hoe het gaat maar heb k van jou nog niks gehoord. Dus bij deze, hoe is t? trek je t een beetje om zo lang bij je wae liefde weg te zijn? Nou ja, k ga er maar weer een eind aan breien. Wat betreft je cadeautje....Komt na de stufie, dat snap j wel.
Heel veel plezier daar nog, we zorgen goed vor je soos, en tot snel.
heel veel liefs,
Annelieke

Anoniem zei

Hey Rits!

Super leuk om al je avonturen te lezen! Ik volg niet alles want heb het uiteraard ook weer heel druk met mezelf. Ik ben sinds vorige week voorzitter KC2008 en Marieke is vice dus dat word echt super leuk, verder zit Imke natuurlijk ook in het KC2008 wat het nog gezelliger maakt! Haha!
Maarre moet je luisteren, waarschijnlijk ben je met hele andere dingen bezig, maar wij vinden dat jij voorzitter ITT2008 moet worden, dus misschien ff mailen met Frunk? (als je dit zelf ook ziet zitten natuurlijk...)
We missen je wel ontzettend hoor hierzo! En het is hier ook hartstikke koud, het heeft vandaag zelfs gesneeuwd..! Dat verzin je toch niet! Maar goed, ik zeg word vooral niet te bruin en hopelijk snel tot Soos of Grand Cafe : ) !!!

Geniet er nog maar even van, dikke kus Saar